Atalmedial streeft ernaar om u tijdige, betrouwbare en klantvriendelijke diensten te verlenen. We vinden het dan ook belangrijk wat u als cliënt vindt van de kwaliteit van de zorg- en dienstverlening van Atalmedial. Uw tips voor verbeteringen, uw complimenten en uw klachten stellen wij erg op prijs. Dit geeft ons de kans om te verbeteren.
Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over (delen van) onze zorg of overige dienstverlening. Heeft u een klacht of suggestie, dan kunnen wij u het best en het snelst als volgt van dienst zijn:
Eerstelijns zorgverlener
Heeft u een suggesties over medisch inhoudelijke vraagstukken of bent u niet tevreden met (een deel van) onze dienstverlening? Neem contact op met één van onze accountmanagers.
Accountmanagement
Op werkdagen van 09.00 – 17.00 uur
T 06 – 5235 2125
E accountmanagement@atalmedial.nl
Wij nemen dan zo snel mogelijk, binnen 24 uur, contact met u op. Vergeet u niet uw telefoonnummer te vermelden?
Tweedelijns zorgverlener
Heeft u een suggesties over medisch inhoudelijke vraagstukken of bent u niet tevreden met (een deel van) onze dienstverlening? Neem contact op met iemand van uw accountteam. De contactgegevens van uw accountteam vindt u via het hoofdmenu ziekenhuizen. Ieder ziekenhuis heeft een eigen knop ‘contact’.