Locaties en openingstijden

Locaties en openingstijden2024-06-29T12:48:29+02:00

Maak hier uw afspraak

Atalmedial werkt met een online afsprakensysteem. Maak een afspraak op één van onze locaties voor bloedafname, het inleveren van materialen of voor functieonderzoeken. Ga naar het online afsprakensysteem om een afspraak te maken.

Let op: U kunt niet bij ons terecht als u zelf laboratoriumtesten online heeft gekocht en daarbij (een set) met buizen heeft gekregen om te laten vullen met bloed. Ook kunnen wij geen verzending verzorgen van door anderen of uzelf afgenomen bloed. Vanwege veiligheidsredenen kunnen we alleen aanvragen in behandeling nemen van Nederlandse aanvragers.

Nadat u een afspraak heeft gemaakt, ontvangt u een bevestigingsmail (controleer uw spambox indien u de bevestiging niet heeft ontvangen, let op, dit kan 1 minuut duren).

Voor het maken van een afspraak heeft u internet en een e-mailadres nodig. Heeft u dit niet? Dan kunt u telefonisch een afspraak maken via T 088 – 7001007.

Onze inlooplocaties

Een aantal van onze locaties is geopend voor inloop zonder afspraak. Welke locaties dit zijn, ziet u op de pagina onze inlooplocaties. Hier vindt u naast de naam van de locatie ook het adres en de openingstijden.

Denkt u aan onze huisregels?

Voor uw veiligheid en die van anderen, vragen wij u de volgende huisregels in acht te nemen:

  • Ga alleen de wachtkamer in, tenzij het noodzakelijk is dat er iemand bij u is.
  • Er mag maximaal één patiënt per prikkamer naar binnen.
  • Wij schudden geen handen.

Heeft u nog vragen over het onderzoek of het online afsprakensysteem?

Hieronder kunt u de antwoorden veelgestelde vragen vinden. Staat uw vraag er niet tussen, dan kunt u het contactformulier invullen.

Actuele informatie over de Nederlandse aanpak en maatregelen aangaande het coronavirus kan u vinden op de website van het RIVM.

Kan ik voor alle onderzoeken op alle locaties van Atalmedial terecht?2020-11-09T15:54:11+01:00

Nee, dit hangt van het soort onderzoek af.

Uw arts heeft u een aanvraagformulier meegegeven. Op sommige formulieren staat extra informatie over de locatie waar u terechtkunt en de voorbereiding van het betreffende onderzoek. Wij verzoeken u daarom om uw formulier zorgvuldig door te lezen.

Kan ik voor elk onderzoek online een afspraak maken?2020-11-09T15:54:55+01:00

Nee, voor de volgende onderzoeken kunt u geen afspraak online maken:

  • Sperma inleveren
  • Synacthentest
  • Dysmorfe erytrocyten (urine)
  • Lactose tolerantie test (LTT)
  • H2-ademtesten (lactose/lactulose/glucose ademtest)

Voor deze onderzoeken dient u vooraf telefonisch een afspraak te maken. Het maken van een afspraak kan van maandag t/m vrijdag van 08.00 – 17.00 uur via telefoonnummer 088 – 0037 735.

Meer informatie krijgt u van uw (huis)arts en/of kunt u lezen in de informatiefolders van de betreffende onderzoeken.

De afsprakenplanner opent niet in mijn internetbrowser, wat moet ik doen?2020-11-09T16:28:37+01:00

De afsprakenplanner werkt in de meest gebruikte internet browsers, zoals Chrome, Internet Explorer, Safari en Firefox. Sommige browsers die weinig worden gebruikt, zoals Waterfox, ondersteunen de afsprakenwebsite niet.

Opent de website niet of loopt het systeem vast, gebruik dan een andere browser of probeer het later opnieuw.

Ik heb geen e-mailadres. Hoe kan ik nu toch een afspraak maken?2024-06-29T12:50:42+02:00

Door personeelsuitval als gevolg van quarantaineverplichtingen, kan het voorkomen dat een afnamelocatie onvoorzien toch niet open is. Onze welgemeende excuses.

Iemand anders kan ook online een afspraak voor u maken als hij/zij een geldig e-mailadres heeft.

Als u geen online afspraak kunt of wilt maken, dan kunt u telefonisch contact opnemen met ons klantcontactcentrum via 088 – 7001007. Houd er rekening mee dat het druk kan zijn en de wachttijd kan oplopen.

Welke afspraak reden moet ik kiezen voor mijn afspraak?2021-03-31T10:57:06+02:00

Het kan zijn dat u niet precies weet welke afspraak reden u moet invullen in ons online afsprakensysteem.

Hieronder is een tabel te vinden met uitleg wat de afspraak redenen betekenen.

Hoe lang van tevoren kan ik een afspraak maken?2020-11-09T15:57:54+01:00

Het is mogelijk om tot zestig dagen van tevoren een afspraak te maken.

Ik heb een afspraak gemaakt, maar ik heb geen ontvangstbevestiging gekregen. Wat moet ik doen?2020-11-09T16:28:49+01:00

Het is mogelijk dat de afspraakbevestiging in uw spambox terecht komt. Ontvangt u ook daar geen bevestigingsmail, dan hoeft u niet te bellen. Uw afspraak is gemaakt en gaat door.

Ik heb een afspraak gemaakt, maar ik ben helaas verhinderd. Moet ik mijn afspraak afzeggen?2024-06-29T12:50:26+02:00

Kunt u onverhoopt niet op uw afspraak komen? U kunt deze hier annuleren door op “Afspraak annuleren” te klikken. Indien nodig kunt u ook uw afspraak verzetten. Klik dan op “Afspraak wijzigen”. Heeft u een vraag over uw afspraak of hulp nodig bij het maken van een afspraak, neem dan contact op met ons klantcontactcentrum. Het klantcontactcentrum is bereikbaar op werkdagen van 08.00 – 17.00 uur via T 088 7001007.

Let op
U kunt uw afspraak alleen online afzeggen of verzetten als u uw afspraak eerder ook online had gemaakt. Als u telefonisch een afspraak had gemaakt wordt u verzocht om ons klantcontactcentrum te bellen om deze af te zeggen of te verzetten via T 088 7001007.

Waarom wordt mijn huid niet gedesinfecteerd voor de afname?2020-11-09T16:00:54+01:00

De hygiënemaatregelen die wij volgen schrijven niet voor dat het desinfecteren van de plek van afname noodzakelijk is. Voor iedere patiënt gebruiken we een nieuwe, steriele naald en de afnamemedewerkers desinfecteren de handen nadat zij een een patiënt hebben geholpen. Dit zorgt ervoor dat de afname veilig en hygiënisch kan gebeuren.

Ik heb een afspraak gemaakt. Moet ik een mondkapje dragen?2020-11-09T16:02:32+01:00

Afhankelijk van de afnamelocatie kan u gevraagd worden een mondkapje te dragen. Wanneer een mondkapje verplicht is op de locatie waar u een afspraak heeft, staat dit in de afspraakbevestiging, die u per mail ontvangt, vermeld.

.

Ga naar de bovenkant